Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

6.5.13

Suara Selepas Pilihan Raya

Mohd Shah · Pengulas Tertinggi · Johor Bahru
Aku sedih hari ni minyak petrol x turun, tol pun kena bayar lagi, anak aku yg sulung skrg 15 tahun, cita2 dia nak masuk U, tapi aku x ada simpanan untuk dia kerana gaji bulanan aku tidak mencukupi, isteri aku x keje jaga anak kerana anak ramai, aku risau kalau isteri aku keje anak aku nanti akan terbiar dgn gejala sosial yg amat dasyat, aku berharap PTPTN dimansuhkan dan pendidikan percuma hingga ke universiti dan aku harapkan negara BERKEBAJIKAN terlaksana dibumi MALAYSIA yg tercinta, kini harapan aku musnah disebabkan bangsa aku yang terkebelakang dari bangsa cina yg hebat pemikiran mereka. Anak aku no 3 pulak beria-ia nak masuk Sekolah Tahfiz, aku janji dgn dia lepas PRU 13 nanti dia boleh masuk kerana DSAI janji akan bantu semua sekolah termasuk sekolah agama rakyat dengan syarat ada silibus untuk bahasa MELAYU. Kini angan tidak menjadi kenyataan, aku terima kedukaan ini dengan surat dan ayat ALLAH SWT, Janganlah kamu berdukacita dan bersedih, sedangkan kamu telah berada bersama-sama mereka orang2 yang beriman. Aku baru nak apply permit TEKSI dgn Kerajaan Rakyat Malaysia. Tapi hancur berkecai.

Tiada ulasan: