Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

22.4.13

KANTOI lagi nak fitnah Ustaz Azhar


Posted on Monday, April 22 @ 02:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh mmas_forever

Oleh: dukunpasir

"

Sebelum penulis  tunjukkan bukti FITNAH YANG KANTOI ke atas Ustaz Azhar Idrus ini, penulis nak kongsikan satu tips kepada semua BAKAL BAKAL PENGUNDI kedua dua belah pihak.....
Jika kita terbaca satu Status atau artikel melalui Facebook atau Twitter......kita perlu baca semua komen yang diberi kerana ada kalanya PEMBERI KOMEN ITU DAPAT MEMBERIKAN KITA MAKLUMAT yang tepat tentang apa yang dilaporkan.



Jika kita terus membaca SAJA status @ artikel mereka, takut kita TERMAKAN FITNAH . JANGAN MALAS MEMBACA dan mencari fakta atau sumber yang tepat,nanti penulis tunjukkan buktinya.

Macam yang penulis sebut sebelum ini, jika ada pihak yang tidak SEHALUAN dan menentang mereka, mereka akan MEREKA FITNAH ...tak kira walau anda SEORANG USTAZ yang dikenali sekalipun.

LIHAT FITNAH yang dibuat keatas Ustaz Azhar dalam bentuk sindir dan perli......




Ini pula komen komen yang diberi.....sekali imbas kita NAMPAK SEOLAH OLAH  USTAZ AZHAR  MEMILIKI KERETA FERRARI YANG MEMBUKTIKAN KEMEWAHAN BELIAU.


Tapi jika dicari dan diselidik satu persatu ANDA AKAN TEMUI apa yang penulis katakan KANTOI TADI........
INI PENJELASAN yang diberi untuk MEMATIKAN FITNAH yang dibuat!



BAYANGKAN APA JADI KALAU TIADA SIAPA NAK MENCARI FAKTA DALAM fitnah??

Tiada ulasan: