Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

22.4.13

KANTOI! Budak Sekolah Malukan Najib Altantuya!!!


Posted on Tuesday, October 16 @ 06:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh lararatu

Berita Blog Jalan Pulang


Rupanya benarlah tindakan Perdana Menteri Najib Altantuya sehingga kini mengelak untuk berdebat dengan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim walaupun berkali-kali dipelawa malah didesak supaya berbuat demikian.

Jangankan dengan Anwar, dengan budak sekolah pun Najib Altantuya langsung tidak dapat menjawab soalan fardu ain asas yang diajar dari kecil lagi!

Najib Altantuya hadir di pameran pendidikan tersebut pada 13 Mac 2012 dan video tersebut memaparkan kununnya Najib Altantuya tertarik dengan kaedah "Peta Pemikiran" (Mind Mapping) untuk matapelajaran Pendidikan Islam yang dipamerkan oleh Sekolah Kebangsaan Kiaramas, Jalan Duta, Kuala Lumpur.

Buktinya, saksikan dari minit ke 2:00 video di bawah ini, anda akan melihat Najib Altantuya disoal oleh salah seorang pelajar dari sekolah tersebut yang terlibat dengan projek i-THINK Pilot.

Soalan yang ditanya oleh salah seorang pelajar itu setelah menjelaskan tentang taktifan dan contoh najis Mutawassitah (najis sederhana) dan bertanya kepada Najib Altantuya dengan memintanya memberikan jawapan kepada soalan: “Bolehkah Datuk Seri memberikan contoh untuk najis Mughallazah?”

Najib Altantuya ternyata gagal memberikan jawapan lantas berpaling kepada timbalannya, Muhyiddin Yassin yang juga Menteri Pelajaran dengan harapan mendapat bantuan tetapi Muhyiddin juga sama seperti Najib Altantuya gagal memberikan jawapan hingga akhirnya murid lelaki yang bernama Hafiz di sebelah murid yang bertanya tadi membantu memulihkan air muka Najib Altantuya yang tergamam dengan memberikan cadangan iaitu Babi.

Nampaknya bukan setakat Najib Altantuya terkantoi, malah Muhyiddin yang konon hendak 'mengenakan' Najib Altantuya turut terkantoi sama!

Kah kah kah...

Tiada ulasan: