Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

4.5.13

Rusuhan Besar Besaran Bakal Berlaku Ketika PRU13!



20130504-225537.jpg
Seperti yang sudah dijangkakan, kenyataan terbaru Mat Sabu memang satu tindakan preamptive untuk menghalalkan rusuhan besar besaran di seluruh negara. Pisau pernah dedahkan perancangan sulit yang dibuat oleh pimpinan pakatan pada Jun 2011.
Usaha Hancurkan PRU13 Bermula,Halalkan Kudeta.

Seluruh negara memperkatakan tentang demo Bersih yang dinaungi oleh Ambiga dan Mat Sabu. Matlamatnya tidak lebih kepada tindakan preamptive atau langkah persediaan dalam kerangka membangkitkan kononnya revolusi dinegara ini.

Dikhabarkan dalam mesyuarat pimpinan tinggi pakatan pada pertengahan 2010,setiap pemimpin komponen pakatan telah menyuarakan kebimbangan bahawa matlamat untuk mengekalkan momentum tsunami 08 sudah tidak berhasil.Ketika itu beberapa pilihanraya kecil sudah memihak kepada BN dan sehinggalah kemuncaknya ketika di Galas dan Batu Sapi apabila BN memenangi di kerusi Dun dan Parlimen.

Laporan tersebut turut menyatakan golongan muda terlalu banyak beralih arah memberi sokongan yang tinggi dan diluar jangkaan kepada BN,kata pemimpin kanan tersebut,perangkaan dan statistik didalam laporan tersebut ternyata meleset apabila pakatan rakyat kehilangan lebih daripada 60% pengundi muda sedangkan jangkaan mereka sokongan golongan muda meningkat naik memandangkan strategi menarik golongan muda dijalankan secara konsisten sejak 2008 lagi.Faktor kuasa ketiga seperti golongan profesional, atas pagar dan parti KITA,kaum India yang beralih arah juga meresahkan pakatan.Kesemua ini diambil kira.

Paling menarik kata salah seorang pimpinan kanan pakatan,berdasarkan laporan IRI pakatan ternyata akan gagal memenangi PRU 13 nanti,makanya mereka telah mengerakkan plan strategik untuk menjatuhkan kerajaan pusat secara coup de tat.

Menurut beliau,sebenarnya tiada masaalah dengan SPR,jika benar pilihanraya tidak bersih masakan pakatan mampu memenangi 5 negeri dan berjaya menafikan 2/3 kerusi parlimen BN.Kemenangan yang diraikan oleh penyokong pakatan sebenarnya hasil daripada sistem demokrasi yang ada,SPR menjadi badan pelaksana yang terbukti berpengalaman dan cekap.
Menuntut pilihanraya Bersih sebenarnya tak lebih kepada membangkitkan sentimen benci dan hasutan,memandangkan pakatan bakal kalah pada PRU13 nanti maka sentimen kebencian dan hasutan akan dijadikan insuran buat pakatan untuk menuduh SPR dan BN melakukan penipuan semasa pilihanraya nanti. Selepas itu rusuhan dan kononnya revolusi akan digerakkan untuk meruntuhkan kerajaan yang menang.

Mendengar penerangan yang diberikan oleh sumber Pisau, ia satu grand design yang dirangka oleh NED,IRI dan CIA seperti mana mereka menjatuhkan kerajaan Panama,Mesir,Thailand,Indonesia,namun usaha mereka berjaya dipatahkan di Iran:klik sini
Tak terjangkau dari pemikiran marhain bahawa ancaman kepada negara hingga ke tahap ini. Yang berada didalam circle atau kelompok pakatan sendiri hampir kesemuanya sudah tenggelam dan diprogram didalam sentimen yang dibangkit dan direka oleh strategis strategis ini.

Skrip sudah dirancang,pak lawak,badut dan haiwan sarkis hanya menurut kata kononnya mahu melaksanakan kuasa rakyat.Sebaliknya hanya menjadi boneka suruhan pihak luar untuk menjatuhkan kerajaan .

Soal bangsa mana yang lebih ramai turun didalam Bersih nanti semua orang dah tahu,99.9% Islam dan Melayu. Hanya golongan ini saja yang mudah dilembukan sepertimana DAP melayan mereka di Pulau Pinang.

*Laporan diatas bukan bermakna BN & Umno boleh tidor lena dan duduk selesa tak payah buat kerja.

Ini kenyataan Mat Sabu,

”Kami ke jalan raya jika PRU tipu”

Pengerusi Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112), Mohamad Sabu berjanji akan menghimpunkan lebih ramai rakyat lagi jika berlaku sebarang penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Jika berlaku demikian, beliau berjanji, rakyat tidak akan pulang selagi kerajaan yang naik secara penipuan itu tidak turun.

“Kita janji, jika kerajaan tak turun, kita tidak akan pulang,” katanya dengan disambut tepukan gemuruh para hadhirin.

Mohamad Sabu, Timbalan Presiden PAS itu berkata demikian ketika memberikan ceramah di tapak Uptown, Bandar Tasik Puteri malam tadi-HaprakDaily

Sebenarnya Haprak Pakatan sudah merancang awal untuk melakukan revolusi,akan berlaku bantahan pada hari pembuangan undi.Akan berlaku boikot dan menolak proses pembuangan undi sebelum waktu mengundi jam 5 petang. Pada malamnya mereka menolak keputusan undi dan tidak menerima keputusan keseluruhan undi PRU13 ,haprak pakatan akan turun dijalan raya merusuh dan mendakwa kononnya mereka kalah PRU13 disebabkan penipuan.

Tahukah anda pimpinan pakatan didalam mesyuarat sulit mereka mengakui PRU13 mereka tidak akan berjaya mengalahkan BN.Tetapi cara revoulsi dan merusuh adalah jalan terakhir untuk menumbangkan BN. Himpunan Bersih adalah justifikasi dan alasan menghalalkan rusuhan yang bakal berlaku pada PRU13 nanti .

Selepas berlaku rusuhan,maka desakan dibuat untuk satu badan bebas dari Barat untuk memantau pilihanraya.Ketika itulah baru haprak pakatan menang atas bantuan daripada negara Barat sepertimana yang berlaku di negara negara lain.

Pakatan cukup terdesak,terutamanya Anwar..,maka mereka harus melakukan apa saja menghalalkan cara asalkan matlamat mereka tercapai.

Sumber Pisau dari DAP yang sangat rapat dengan Pemimpin tertinggi turut mengakui Pakatan gagal untuk takluk Putrajaya, manakala DAP hanya mampu menang tipis dengan majoriti mudah di Pulau Pinang. Manakala sumber dari PKR turut merumuskan mereka gagal untuk menang di peringkat parlimen malah kedudukan di Selangor juga lebih memihak kepada BN.
Ini adalah maklumat yang Pisau berjaya dapatkan dari Bangsar.

Mereka bakal merusuh di setiap pusat pengiraan undi dan akan memulakan revolusi di seluruh negara .

Bersih 4.0
Perhimpunan 505
Gerakan Kebangkitan Rakyat-Hishamuddin Rais
Perhimpunan Kebangkitan Rakyat akan bermula selepas tamat pembuangan undi 5/5/2013 jam 1830.

Peserta 505 akan berhimpun di setiap pusat penjumlahan negeri masing-masing di seluruh negara.

Gerakan Propaganda akan dimulakan dengan menyebarkan berita-berita yang mampu menbangkitkan kemarahan dikalangan penyokong dan Ahli Pakatan Rakyat.

Penyebaran Propaganda akan dilakukan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) serta media elektronik dan media cetak (Risalah).

Kemuncak Perhimpunan Kebangkitan Rakyat 505 akan diadakan pada 6/5/2013 di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan.

Kerajaan Selangor telah mengumumkan cuti peristiwa pada tarikh tersebut untuk memudahkan mobilisasi penyokong.

Kehadiran dianggarkan 50,000 orang dimana mereka akan dipecah-pecahkan mengikut kumpulan kecil.

Sumber nyatakan pergerakan rakyat akan bermula dari luar Putrajaya dan berarak ke arah PMO (belum dimuktamadkan).

Sumber 2 nyatakan bahawa jentera PAS Serdang dan Cempaka akan bergerak menuju ke Putrajaya pada tengah hari esok, untuk melakukan roadblock untuk menghalang kononnya daripada dokumen dibawa keluar. Tempat perkumpulan adalah di masjid Putra.
Penyokong akan dikerahkan ke Putrajaya dan matlamat akhir di Bangunan PMO.

Matlamat perkumpulan adalah :-
● Sekiranya menang, meraikan kemenangan PR
● Sekiranya kalah, menunjukkan gerakan rakyat yang mahukan pilihanraya yang adil.
● Sekiranya berlaku kekecohan, untuk perkara 1 dan 2, kedua-duanya adalah salah BN.
Sumber nyatakan situasi esok, lebih kepada perkara yang kedua.

Sumber 1 minta diambil tindakan segera terhadap senarai bilik gerakan yang telah diberi dengan tumpuan khusus kepada pusat propaganda di : No 3-4, Jalan Bangsar Utama 3 Off Jalan Bangsar, KL.

Pisau kata ” mesyuarat DAP kata mereka hampir kalah di Penang.. 1Malaysia bersatu kalahkan pakatan

 

URL: Pisau

Tiada ulasan: