Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

10.5.13

TANYA SAMA ANWAR SIAPA DALANG DI LAHAD DATU

PERJELAS NIAT SEBENAR ANWAR IBRAHIM KE ATAS MALAYSIA



Ceramah Tanya Sama Anwar Siapa Dalang Di Lahad Datu yang diadakan di Kampung Tengku Hussein, Manjoi mendapat sokongan padu 3,000 rakyat demi mendengar dengan penuh teliti penglibatan Anwar Ibrahim dalam insiden Lahad Datu.
Dalam perkembangan lain, Zulkifli dalam ceramah itu turut mengingatkan orang ramai bahawa pembangkang berupaya mengubah segalanya termasuk Perlembagaan Persekutuan sekiranya berkuasa.
Beliau menarik perhatian, di bawah Artikel 2 Perlembagaan Persekutuan, terdapat satu-satunya peruntukan yang mana dengan hanya majoriti mudah, mana-mana negara boleh dijemput untuk menyertai Malaysia.
Dalam sistem demokrasi sekarang, kita ada 222 kerusi, tetapi mengikut perkiraan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), mana-mana parti yang memenangi 112 kerusi pertama sehingga perkiraan dibuat pada pukul 10 malam, boleh menjadi kerajaan.
Kalau pembangkang meraih majoriti mudah 112 kerusi dan bergabung dengan Singapura yang memiliki 87 kerusi cauvinis Cina, maka mereka ada 199 kerusi, sekali gus memperoleh dua pertiga. Mereka boleh membuat apa sahaja termasuk mengikis bangsa Melayu dan agama," katanya.
Apakah rakyat Melayu di Malaysia masih tidak sedar akan perkara ini??? Atau masih suka dengan Anwar sebab ....

RangBul@n:

Minda dari BN sampaikan menyakinkan rakyat BN Singapura akan bergabung dengan DAP & menubungkan Singapura 2.

 

Tiada ulasan: