Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

3.4.13

Pecah Berita! Video seks Nurul Izzah: Cubaan fitnah YB Saifuddin oleh macai UMNO Jantan Betina kantooi!


Posted by era pasca Friday, March 29, 2013 12 

FITNAH UMNO PADA SAIFUDDIN NASUTION KANTOI. Contoh 2 blog gua kepil di sini
by: @erapasca @orenjirenoren @tiewnama

Ini contoh blog Macai Pemuda UMNO Sejarah Melayu mengatakan Saifuddin dalang penyebaran video Nurul Izah

Ini pula blog Macai Betina UMNO Pink put3 UMNO mengatakan Saifuddin dalang penyebaran video Nurul Izah, Sambil menambah UMNO tak tahu apa-apa.. kahkahkah UMNO tak tahu pasal lucah?? Hentikanlah jantan betina UMNO semua sama kaki lucah!
Tak payah EP cerita banyak. UMNO sekarang kata konon VIDEO TU DIBUAT PKR untuk jatuhkan Nurul Izzah. Semua tak mengaku seolah olah 1st time dengar selepas disebut Saifuddin Nasution. Antara ayat2 puak2 UMNO dari pemimpin hingga pencacai adalah....
"Ini kerana ia pertama sekali disuarakan oleh Saifuddin Nasution secara terbuka di hadapan wartawan, seolah-olah sengaja sedangkan desas-desus mengenainya belum lagi kedengaran." "Apa yang kita pasti, video tersebut ada di tangan PKR, bukan UMNO. Kerana itulah sehingga ke hari ini, apa yang kita dengar hanyalah dari pihak PKR dan hanya pihak PKR yang ‘seronok’ sekali bercakap mengenainya." "Tidak berbaloi bagi BN memburukkan Nurul Izzah dengan cara menyebar video seksnya dan BN juga lebih tahu bahawa tindakan itu mungkin akan memakan diri dan parti. Justeru, adalah lebih masuk akal bahawa video tersebut bakal diedar oleh pihak PKR sendiri. Lagipun, dari kata-kata Saifuddin, tampak seolah-olah PKR sudah pun memilikinya, kerana BN langsung tidak tahu menahu mengenainya." Ayat diatas dipetik dari portal media Pro UMNO-BN dan blogger2 lembUMNO yang duk copy paste..
Inilah ayat2 orang MUNAFIQ dan akan melahirkan penyokong2 yang FASIQ. Blogger2 Pro-UMNO telah dari tahun lepas telah cuba mainkan isu ini tetapi GAGAL. Bila sudah lama, orang mula lupa, mereka mainkan semula demi meraih simpati pengundi! Aku printscreen contoh dari 3 blog macai UMNO sahaja. Yang lain pun banyak, bersepah!!!! Korang boleh cari sendiri!
Jika blogger2 ini telah mulakan kempen fitnah Nurul Izzah sejak tahun lepas, adalah MUSTAHIL media dan pimpinan UMNO-BN tak tahu menahu! Tolonglah jangan tunjuk diri tu LEBIH BODOH DARI LEMBU!!!

Contoh 1 dari blog macai UMNO Semaraemas ( tulisan fitnah April 2012)


Contoh 2 dari blog macai UMNO Sangka kala jari 9 ( tulisan fitnah November 2012)


Contoh 3 dari blog macai UMNO Mahamissa ( tulisan fitnah April 2012)

+Era Pasca : Bila macai fitnah tak di layan, mereka diamkan dulu kemudian bangkitkan balik fitnah ini. APTB macai tetap macai dulu kini selamanya macai. Tak pasal-pasal YB Saifuddin Nasution kena tempias fitnah ciptaan UMNO ini. Share beb!

Tiada ulasan: