Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

25.2.10

Sumpah sudah ceraikan Ida Nerina


IDA NERINA tidak hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur semalam kerana menjalani rawatan di India.


KUALA LUMPUR - Bekas pemain gitar kumpulan Blackrose, Sha'arin Mohd. Razali sanggup mengangkat sumpah bagi mempertahankan lafaz cerai yang didakwa dibuat terhadap isterinya, aktres Ida Nerina Hussein tahun lalu.

Sha'arin, 40, juga akan memberi keterangan dalam perbicaraan permohonan pengesahan lafaz cerai tersebut pada 13 dan 21 April depan yang ditetapkan Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam.

Terdahulu, Hakim Syarie, Mohd. Yunus Mohamad Zin menetapkan tarikh itu di kamarnya setelah beliau dimaklumkan peguam bahawa Ida Nerina, 45, tidak hadir kerana berada di India bagi menjalani rawatan.

Heroin filem Anak itu sebelum ini membantah keras dakwaan suaminya yang dia telah diceraikan talak satu pada Hari Raya Kedua Aidil- fitri, September tahun lalu.

Menurut peguam syarie, Akbardin Abdul Kader yang mewakili Ida Nerina, anak guamnya ada menghubunginya dan beritahu tidak dapat hadir pada sebutan kes itu semalam.

Tiada ulasan: