Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

25.2.10

Ellie tarik diri, Erma jadi ganti


ELLIE


KUALA LUMPUR - Pementasan teater muzikal berunsur keagamaan, Antara... yang mula dipentaskan pada pukul 8.30 malam ini di Istana Budaya di sini akan tetap diteruskan biarpun pengarahnya, aktres Ellie Suriaty Omar menarik diri.

Menurut penerbit dan penulis skripnya, Erma Fatima, disebabkan tindakan Ellie pada saat-saat akhir itu, dia terpaksa turun padang untuk menjadi pengarah pementasan teater selama tiga hari itu.

"Ini bukan soal siapa yang akan menjadi pengarah Antara..., tetapi pementasan akan diteruskan. Maka, terpaksalah saya yang menjadi pengarah," katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Ditanya punca Ellie menarik diri, Erma yang pernah mengarah teater Sirah Junjungan dan Natrah di Istana Budaya menjawab: "Saya seboleh-bolehnya tidak mahu memberikan komen kerana ia boleh mengaibkan orang."

"Namun, apa pun yang Ellie akan komen mengenai perkara ini, saya halalkan. Saya malas hendak layan kontroversi lagi. Bukan tujuan saya nak cari publisiti murahan."

Sementara itu, Ellie ketika mengulas mengenai kontroversi tersebut memberitahu, dia menarik diri daripada mengarah teater tersebut kerana tidak berpuas hati dengan campur tangan Erma.

Tiada ulasan: