Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

13.2.10

Fahrin & Linda




ADUH, bagai nak muntah dengar lagu Isabella yang dinyanyikan oleh kumpulan ST12 dari Indonesia. Lagu yang dipopularkan oleh kumpulan Search itu benar-benar membuatkan telinga saya 'bernanah' dan trauma seumur hidup.

Sebagai peminat sejati kumpulan Search saya agak terkilan dengan kumpulan ST12 yang saya sifatkan sebagai memburukkan lagu Isabella dengan susunan muzik yang begitu menyedihkan.

Mungkin saya tak arif dalam bidang muzik dan tidak tahu terma-terma yang digunakan, tapi pada pandangan saya janganlah diburukkan lagi lagu tersebut dengan susunan muzik yang buruk.

Lagu tersebut sering kali diputarkan di stesen radio Era FM. Agak-agaknya deejay Era FM memang suka lagu tersebut ya?

PAK MAN POWER,

Temerloh, Pahang.

Tiada ulasan: