Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

3.4.08

Lagkah Awal (Score: 1)

Lagkah Awal (Score: 1)by peluit (peluit@yahoo.com) on Wednesday, April 02 @ 09:11:35 MYT(User Info Send a Message) http://rangbulan.blogspot.com

Baguslah tu Dr Ini baru langkah permulaan agar senang rakyat dapat berkomunikasi dengan pemimpin. Pahit & manis respon dari pelayar internet ini biasa.

Harap-harapnya bukan ada orang perantara yang mengemaskini blog Dr. Jadikan milik peribadi & mendapat pandangan secara terbuka. Berpolitik sebenarnya kenalah rapat dengan semua golongan; penyokong mahu pun lawan.Musuh selalunya akan menyelongkar segala kelemahan kita. Rakan biasalah membodek, mengampu demi sesuatu.

Setidak-tidaknya melalui blog@jurnal Dr dapat meluahkan kenyataan & menjawab tohmahan atau kritikan secara terbuka. Ianya lagi telus, pantas & pasti ada baik buruknya.Agar langkah awal ini berkesan. Saya teringat telah 3 e-mel saya kirim melalui laman terbuka PM kita. Langsung tiada respon e-mel itu terpengap entah di mana. Agar tidak jadi sedemikian respon diterima melalui blog Dr.

: Peluit... Blog politik sekadar memenuhi wadah isu semasa, lebih banyak menumpukan blog peribadi sendiri.