Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

14.2.13

Deepika teringin berlakon dengan Hrithik Roshan

Artis cantik ini antara wajah terlaris di Bolly­wood kerana setiap hari ada saja ceritanya dalam media di sana. Deepika Padukone mula mencipta nama selepas berlakon dengan Datuk Shah Rukh Khan dalam filem Om Shanti Om pada 2007.

Dia mengharapkan tahun ini memberi lebih banyak kejayaan kepadanya.


“Walaupun saya tidak terbabit dalam filem sekual Race 2, saya berharap pengarah Rohit Shetty dapat fikirkan sesuatu untuk saya dalam filem Chennai Express yang mana saya berlakon sebagai gadis Tamil. Walaupun saya fasih berbahasa Tamil, tetapi saya tetap kena bekerja keras untuk menghidupkan watak dan bahasa tubuh.

“Kenangan terindah juga apabila dapat berlakon dalam filem Tamil yang berjudul Kochadaiyyan bersama Rajnikanth. Bagi seorang yang sangat berjaya sepertinya, Rajnikanth seorang yang merendah diri dan ringkas,” katanya yang mahu berlakon dengan Hrithik Ro­shan dan Salman Khan.

Dia juga mengidam untuk beraksi dalam filem arahan Karan Johar dan Raju Hirani.

Sudah popular dan menjadi rebutan pengarah, Deepika beritahu yang dia tidak pernah berubah.

“Saya tidak menganggap saya seorang bintang. Saya sama seperti gadis lain yang sebaya dengan saya kecuali profesion saya ialah seorang pelakon. Oleh itu saya tidak rasa ketinggalan apa-apa kerana saya menjalani kehidupan seperti dulu juga,” katanya.

Selepas Om Shanti Om, dia muncul dalam filem Bachna Ae Haseeno, Chandni Chowk To China, Love Aaj Kal, Main Aur Mrs Khanna, Karthik Cal­ling Karthik, Lafangey Parindey, Khelein Hum Jee Jaan Sey, Break Ke Baad, Housefull, Aarakshan, Dum Maaro Dum, Desi Boyz, Cocktail dan Race 2.

Tiada ulasan: