Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

1.7.08

Blog Umno

Sesekali elok juga kita membaca forum kalangan yang begitu anti amat dengan PR. Sering kita dengar di media arus perdana parti pembangkang diperlekehkan. Hinggakan bab pemberian subsidi air di Selangor pun jadi isu membazir.

Sila ke situs ini

http://forum.mykmu.net

& amati tulisan si respon forum ini

maruah_melayu
Panelis VIP

Joined: Aug 02, 2006
Posts: 2809

Posted: Tue Jul 01, 2008 5:18 pm Post subject:

--------------------------------------------------

hehehe..tak cukup dgn tu si dick najis dgn pantas kata tuduhan nuar meliwat tu tak betul selagi takde 4 saksi! muahahahahha....aku harap lepas ni si dick najis gajikan 4 ekor macai utk follow ke mana saja anak cucu dio baik jante ataupun hok tino bukan apa utk standby takut nanti bila kena rogol takleh buat report pasal takder saksi!

Siapa agaknya dick najis yang dia maksudkan? Siapa pula si gerangan si maruah_melayu ini. Kenapa dia terlau membenci dick najis.

Memang Peluit sendiri kerap melayari semua blog reformasi tetapi bagi blog yang ini sampai sekarang Peluit gagal menjadi ahli. Terkadang teringin juga menegur kot kita terlampau memihak mana-mana hingga hilang nilai diri. Mana tahu maruah_melayu dari pihak pembangkang sengaja berlakon watak terlampau untuk membuatkan golongan atas pagar membenci pemerintah kini.

Ntahlah!.

Tiada ulasan: