Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

26.4.09

(Kontroversi) Peluk Irma Tak Jejas Ekonomi Negara - Nabil



April 20, 2009 oleh mrx_lonely

Di dalam kategori Buat Hal, Gossip, Raja Lawak, Selebriti, Tempatan, tv

"Saya tidak membuat kesalahan yang besar. Kalau saya minta maaf orang akan ingat hina sangat perlakuan saya itu terhadap dia.

Lagipun saya bukan berpeluk dalam perasaan yang memberahikan. Dah siaran langsung dalam televisyen, takkan saya nak peluk dan buat hubungan kelamin pula.

Saya juga boleh fikir apa kesan yang akan saya terima.Saya tak boleh cakap apa-apa kalau tindakan saya itu boleh mendatangkan kesan yang buruk kepada semua orang sehingga menjejaskan ekonomi negara."

Berikut adalah petikan kenyataan yang dikeluarkan oleh Nabil sendiri. Mungkin bagi’nya kenyataan itu hanya’lah lawak namun bagi masyarakat di luar mereka semua memandang serius isu adegan peluk yang melibatkan kekasih hati’nya, Irma Hasmie.

Nabil seharus’nya serius dalam memberi kenyataan yang berkaitan dengan isu ini dan sememangnya Oh! Artis akui bahawa adegan peluk itu tidak akan dan tidak sedikit pun menjejaskan ekonomi negara tetapi boleh menjejaskan ekonomi Nabil sendiri. Jadi, tepuk dada tanya’lah selera yer..

Artikel oleh Mrx Lonely