Translate

Bantu Ketik Blog ini

Sejak 10.10.10

RangBul@n

Semua catatan di situs ini dikutip dari pelbagai blog di dunia maya; tiada kena mengena dengan pemilik blog. Sebarang komen peribadi sila e-mel rangbulan@gmail.com

13.4.13

Najib Razak lagi hebat sex dan bunuh, kalau nak main isu lucah dan sex.


Posted on Saturday, April 13 @ 11:35:35 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

Respon Oleh: mohdnoorawang

"

Malaysia kilang filem dan vcd lucah dalam dua perdana menteri ( Mahathir dan Najib Razak). Terbaru isu vcd lucah pemimpin PAS Dato' Mustafa Ali @ Cikgu Pa pula tersebar. 

Fitnah dan lucah atau sex makanan ruji menjadi modas operandi dikalangan parti politik di Malaysia, terutama parti UMNO atau BN."

Jawapan Cikgu Pa dan jawapan Tuan Guru Dato Sri Haji Hadi Awang tepat dan jitu. Pihak PAS menafikan vcd tersebut.

Gambar vcd tersebut kabur dan tidakterang. Jika benar berlaku mengapa tidak ditangkap oleh pihak yang berkuasa dan gambarnya sebagai bahan bukti. Di sini nampak SANGAT amat BODOH TINDAKKANNYA.

Tujuan utama kumpulan yang mereka vcd tersebut hanya mahu wang dan upah yang lumayan. Kedua UMNO/BN sudah tidak sihat akalnya dan penyakit gila tahad kroni.

Penyakit Gila yang ada pada pemimpin UMNO dan penyokong UMNO yang terlibat dengan mereka fitnah sex dan mengeluarkan vcd lucah tidak ada penawarnya.

Malangnya ada pemimpin UMNO dan BN yang betul betul terlibat dengan sex terlarang tidak diambil tindakkan oleh pehak berkuasa. *****uh terbaik isu sex terlarang Najib Razak dengan wanita Mongalia sehingga membawa pembunuhan yang tragis.

Ianya cukup bukti untuk mengheret Najib Razak untuk dibicara mahkamah Syariah dan mahkamah sivil untuk diadili. Mengapa pihak berkuasa tidak berani bertindak?.

Hentikan fitnah sex terhadap pemimpin Melayu. Jika benar terjadi tangkap dan diadilinya secara terbuka.

ABCD
ASAL BUKAN CALUN DACING.  

Tiada ulasan: